mardi 28 février 2012

I numeri :)

Oui, je sais que les chiffres sont assez facile faciles à apprendre, en italien aussi. Mais de l'autre coté, elles sont semblables ils se ressemblent dans toutes les langues romanes! Alors c'est très facile à faire une erreur :)

Je vous propose une petite révision des chiffres italienne italiens  :)

4 commentaires:

  1. Salut ! Ciao! :)
    pierwsza poprawka- les chiffres (...) facileS
    oraz: des chiffres italiENS ("chiffre" po francusku jest rodzaju męskiego)

    Poza tym oczywiście życzę powodzenia i większej motywacji niż ja mam ;)

    RépondreSupprimer
  2. merci!

    od razu się wydało, że nie jestem wielką fanką rodzajników ;)

    RépondreSupprimer
  3. No to jeszcze ja dorzucę moje 3 grosze :) Raczej dałabym : ils se ressemblent. W ogóle podoba mi się pomysł, że komentarze piszesz po francusku, a resztę po włosku. Wrzucam Twojego bloga na listę blogów obserwowanych i ostrzegam: będę monitorowała postępy ;) A bientot!

    RépondreSupprimer
  4. Osobiście dla mnie te dwa języki są dość obce, gdyż nigdy nie miałem okazji się ich uczyć. Za to bardzo chętnie do nauki chociażby języka angielskiego wykorzystuję aplikacje https://www.jezykiobce.pl/52-aplikacje dzięki którym wiem, że nauczę się dobrze zwrotów i słówek.

    RépondreSupprimer